divendres, 19 d’octubre del 2007

JA REPLIQUEN LES CAMPANES

Des d'aquest espai humil d'opinió vull deixar palès la confiança que tinc en aquest tercer projecte de segon equip. Demà comença una temporada molt il.lusionant per molts motius; molt engrescadora; molt emocionant i alhora molt complicada, el que dóna un ingredient més per fer-la encara més trepidant.
Vull agrair a tots els que veu preferir quedar-vos i no marxar.Ara us toca demostrar que l'any passat, ple d'encerts i d'errors per totes bandes, va servir per per alguna cosa.
A tots els que comenceu aquest any amb nosaltres, gràcies per confiar en el nostre projecte, espero que gaudiu d'aquest esport estimat, i que molt aviat us sentiu membres actius i implicats del projecte.
Ens queden per davant 26 partits en que riuren molt cops però també caldrà plorar en altres, de tots s'aprèn a la vida i caldrà estar a l'alçada en tota situació.
Des del club desitjar-vos molta sort, que us respectin les lesions i que podeu parar i cantar molts gols
Ànim i endavant!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Pues si empieza una temporada muy interesante para todos y muy dificil, es una categoria nueva para la mayoria y con un equipo practicamente nuevo con muchas cosas que mejorar... pero esto empieza mañana con un objetivo doble la permanencia y la felicidad. Para un título de un libro de Descartes o Aristoteles pero no, es un objetivo que cada uno de nosotros y el equipo por encima de todo deberia tener claro, si no disfrutamos es imposible que permanezcamos la temporada que viene en esta categoria y disfrutar en un equipo de futbol implica competir, querer jugar más, querer jugar mejor y sobretodo jugar para el equipo, saber lo que equipo necesita de cada uno de nosotros e intentar darlo. Habrá partidos que ganemos otros que perdamos pero lo importante es que en cada partido veamos que estamos mejorando y cuando las cosas se pongan crudas,cuando llegué el frio y haya que subir a entrenar, que nos esforzemos todavía más por disfrutar en la pista. Anim Xarxa B

Anònim ha dit...

yo quiero ver la foto del Alan colgada yaaaaaaaaaaa

Anònim ha dit...

En relación a las fotos del A:

Xiri: me pones
Ruben: rompes la pana,
Xavi: dime que te habias tomado
Juanito: que no, que no tienes 20 años

Anònim ha dit...

Definitivamente, en las fotos de equipo el A tambien esta en una categoria superior... :-) jeje
Y Ala... tu ya estas listo para promocionar!!! Que porte, que clase, que savoir faire!!!
Ese descartes bueno!!!! Yo ya me he comprado los guantes para cuando llegue el fresquito...No te preocupes que subiremos...En este equipo hay hambre de triunfos!!!
Força Xarxa!!!

Anònim ha dit...

Alan tu foto está en manos de expertos en Photoshop... el lúnes esperemos que esté ya lista para poder ser colgada

Benvinguts!

A tots els jugadors, tècnics, socis, directiva i simpatitzants del nostre club