dimarts, 27 d’abril del 2010

CASTELLDEFELS 4 XARXA "A" 3

Quan es perd és veritat que es poden perden les motivacions que empenyen a fer activitats rutinàries com ara escriure la crònica en aquest humil bloc, el cert és que són altres circumstàncies les que motiven que el comentari d'aquest setmana sigui penjat tan tard, però aquestes tampoc és moment ni lloc per comentar-les.
Del partit de dissabte dir que vam deixar escapar una gran oportunitat per tancar definitivament la porta a l'objectiu de la temporada, vam poder sentenciar el partit al començament de la segona part, però no vam estar encertats i la fe de l'equip rival ens va poder superar.
Personalment no em preocupa el calendari ni els cinc rivals que ens queden, he dit sempre que en aquesta categoria poden guanyar a tots i perdre amb tots, l'estadística ens diu que em perdut contra els tres últims i que em fet grans partits contra els primers, en tot cas em preocupen les lesions, em preocupa la falta d'entrenaments per culpa de la pluja, de l'absència de personal en els entrenaments... però tinc molta confiança amb la gent que vol tirar de l'equip, la gent que sua i corre amb intensitat als dilluns i dijous encara que saben que jugaran minuts i minuts perquè ells se que es DEIXARAN LA PELL i impulsaran als altres a fer-ho.

3 comentaris:

Francesc ha dit...

Pel que he sentit, el dissabte passat es va competir a un bon nivell... ara només ens falta guanyar el proper partit....i ho farem!!

Anònim ha dit...

Mi opinión es que hay que estar más atentos a los detalles,estamos perdiendo por pequeños detalles,los jugadores de campo tenemos que mejorar mucho la eficacia de cara porteria;siempre tenemos ocasiones para matar el partido y nunca lo matamos y los porteros tienen que ser más decisivos,como ya he dicho varias veces en este foro,la posición de portero es la que más influencia tiene en futsal.
Ganando los cinco partidos que quedan quedaremos en una posición muy bonita.
Por último sin quererme meter donde no me llaman,creo que siempre deberíamos ir a buscar al rival,durante todas las fases del partido,a parte que es más divertido,estas últimas temporadas nos ha ido bien así.Josete

Daniel ha dit...

Bueno, no presencié este encuentro pero parece que el equipo luchó e insitió. La falta de puntería o los ratos de relax pudieron, como ha pasado otras veces, hacer que se perdiera el partido.
Coincido con Jose en que debemos mejorar la llegada y el gol y debemos confiar más en el apoyo del portero. Lo hicimos en un par de partidos y luego dejamos de hacerlo. Todo ello implica confianza en uno mismo y en sus compañeros. Creámonoslo. Sólo así ganaremos los partidos que nos quedan.
Ánimo señores!

Benvinguts!

A tots els jugadors, tècnics, socis, directiva i simpatitzants del nostre club